Ilir Meta, Chef der Skrapari Bande – LSI, erreichte höchste Einschaltung Quoten im TV: 700.000 € Bestechungsgeld wurden von ihm gefordert

Posted on Januar 12, 2011 von

4



Die Task Force Staatsanwaltschaft, hat inzwischen bereits das Film Material beschlagnahmt, was gestern Abend, bei der beliebten Sendung „Fiks Fare“ ausgestrahlt wurde, welche schon durch die „Yilli Pango“ Sache bekannt sind.

Kurz gesagt, wurde ein privates Gespräch vom 1.3.2010 veröffentlicht (13 Uhr), wo Ilir Meta, 700.000 € Bestechungsgeld verlangt, für eine Energie Lizenz, wo dann die komplette Bestechungs Gebühr, über 1 Million € liegen dürfte. Zeitgleich wurde beschlossen, die Öffentliche Ausschreibung zu annullieren! Ganz normale Balkan Praktikenm, seit die Globalisierungs Experten und Lobbyisten den Balkan korrumpieren, um demokratische Strukturen aufzubauen. Die Fakten rund um Ilir Meta und seiner Verbrecher Bande, genannt LSI Partei, sind ja seit 10 Jahren gut bekannt, wie diese Profi Verbrecher arbeiten, inklusive Drogen- Geldwäsche Geschäften! Eng mti der Kosovo Mafia verbunden und der uralt Mafia der „Sacra Corona Unita“.

TV outet Ilir Meta “Frankenstein” der Albanisches Politik, als er 700.000 € Bestechungsgeld fordert

Abgelegt unter: Economy – Wirtschaft — Zogaj Leku @ 11:46 Bearbeiten

Die Skandale rund um die Skapari Bande, mit Ilir Meta als Häuptling, Lefter Koca, Spartak Braho, Dritan Prifti, Vasili, Luan Rama, waren alle schon vor 10 Jahren bekannt.

Wir brachten schon vor weit über einem Jahr, viele Details, Fakten über die kriminellen Machenschaften des Dritan Prifti und Ilir Meta, als Beide an vordester Front (+ andere Minister damals) das “State Caputure”, der Extrem Albaner Verbrecher Clans, in Albanien zelebrierten und im September 2009, erstaunlicherweise, wieder zu Ministern und Vize – Premier ernannt wurden. Direkt daran wie so oft beteiligt, ebenso die Drogen Verbrecher Familie Dervishi, wo eine der Gestalten heute in Athen Botschafter ist, und Sokol Dervishi (Cousin 1. Grades von Ilir Meta), praktisch als Chef Organisator erneut auftritt. Dervishi Gestalten, haben auch höchste Polizei Posten und Minister Posten inne gehabt.

Korrupsioni në krye të shtetit

2011-01-12 00:00:00

Skandali

Zbulohen dëshmi dokumentare të përfshirjes së skandalit korruptiv në zyrat më të larta të qeverisë shqiptare. Emisioni “Fiks Fare” në “Top Channel” ka transmetuar një bisedë të zv.kryeministrit Ilir Meta me ish-ministrin e Ekonomisë, Dritan Prifti, ku bëhen pazare me fondet publike të shqiptarëve.

Zbardhet një skandal i rëndë shtetëror, i cili ngjit në shkallën më të lartë të shtetit shqiptar, pazaret me aferat korruptive. Emisioni investigativ “Fiks Fare” në “Top Channel”, ka transmetuar mbrëmë një filmim ku si protagonistë janë numri dy i qeverisë shqiptare, Ilir Meta, dhe një ministër i kabinetit, përkatësisht Dritan Prifti. Në këtë filmim i cili mban datën 1 mars 2010, zv.kryeministri Meta, i kërkon vartësit të tij në parti, Dritan Prifti, favore klienteliste, që nisin që nga futja në punë e njerëzve të afërt, e deri në favorizimin në tenderët me fondet publike, duke përfshirë edhe hidrocentralet. Pamjet e transmetuara nga “Fiks Fare” zbulojnë hapur korrupsionin në nivelet më të larta të shtetit shqiptar, ku për gjithçka që është publike zhvillohet një pazar i rëndomtë. Meta, gjatë bisedës me Priftin, në kohën kur ai ishte ministër i Ekonomisë, Tregtisë dhe Energjetikës, i kërkon në mënyrë ultimative vartësit e tij që të “zgjidhë” probleme apo të anulojë leje ndaj personave apo subjekteve private. Numri dy i qeverisë, i cili duhet se ka kohë që nuk ishte takuar me Priftin, nxjerr në një moment, bllokun nga xhepi, prej të cilit lexon shënimet e mbajtura, ku përfshihen si emra njerëzish, por edhe shifra marramendëse, të cilat qarkullojnë nga në përqindje, deri edhe në shifra numerike. Pas largimit të tij nga posti i ministrit të METE-s, Dritan Prifti, ka denoncuar zv.kryeministrin, Ilir Meta, i ka bërë presion në lidhje me favore në tenderë, por publikimi i këtyre pamjeve, jep dëshminë dokumentare të fakteve.

Meta – Çfarë thotë puna?
Prifti – Mirë
Meta – Tani, të dërgova një mesazh, ma kishte dërguar Turi. Faleminderit për bashkëpunimin dhe punën tuaj,  dhe numrin e telefonit.
Prifti – Po jo mo,  ia çova Kolit unë, e pyeta, e pyeta ku je.
Meta – Të mos…
Meta – Ke një zakon te keq që mendon se njerëzve mund t’u bësh edhe me nge, mua mu bë si presion, por është e kotë.
Prifti – … ishte tek unë një ditë më përpara.
Meta – Ai tha ca gjëra që të qëndrojnë. Ka ndonjë problem?
Prifti – Po jo çfarë problemi të ketë.
Meta – Pse të bëhesh? E vë re që shpeshherë me njerëzit….ç’të të keqe ka?
Prifti – S’ka të keqe mor burrë. Ç’të keqe ka?!
Meta –  Më mori Turi mua, jo më mori Turi, jo më tha kështu, jo më tha ashtu.
Prifti – ..nuk ka diplomë, përveçse nuk ka diplomë, asnjë gjë tjetër.
Meta –  Po përse ta solla unë? Unë mund ta kisha sjellë edhe pa emrin e atij apo jo? Mund të mos ia kisha vënë emrin fare dhe vari…
Prifti – Po varja
Meta– Çfarë të keqe ka?
Prifti – Jo të keqe nuk ka
(Vjen sekretarja, shërben ujin)
Meta – I gjen një zgjidhje
Prifti – Për kë?
Meta – Tur Hajdarin.
Prifti – Turin, ëhë.
Meta – Turi Hajdarin, e para…

Meta – E dyta, me Lushnjën, unë kam një që duhet ta bësh inspektor. Kam detyrim, që e kam pasur në shkollë, është marrë me LSI-në. Po qe se duhet bërë…
Prifti – Pa diskutim që do ta bëjmë.
Meta – E treta…
Prifti – Këtë me kontratë do ta vëmë?
Meta – Me letra.
Meta – E treta, me “Albpetrolin” çfarë do të bësh?
Për Bekimin, si do ta zgjidhësh?
Prifti – Do ta zgjidh, mos ki merak.
Meta – Zgjidhe pra.
Prifti – Ose ndoshta të bisedoj dhe një herë me “Armon”, do ta anuloj të parën….
Meta – Po mirë, anuloje, pse s’e bën? Anuloje!
Meta – Gjeje!
Prifti – Po të flas dhe një herë me “Armon”…
Meta – Po gjeje vetë. Po mos i zvarrit këto gjëra.
Meta– Tani për punën e hidrocentralit të Gimit…
Meta– Tani, nuk e di në çfarë forme do të hysh ti o ku e di unë etj, etj.
Meta – Ky Gimi më tha mua, ne mund të bëjmë diçka diku te 7%.
Prifti – Këtu ka një problem.
Meta– Këtu nuk ka problem, sepse ata e kanë fituar. Ata le ta ndjekin këtë çështje, nëse e fitojnë ata, ta marrin ata.
Meta – Ata e kanë fituar, le ta ndjekin këtë çështje.
Prifti – T’ua jap tenderin pa mbaruar punë ata?
Meta – Ajo është punë e mbaruar. Ata, po qe se e fitojnë ata, të tjerët më vonë, le ta marrin ata.
Meta – Këtë problem e kam analizuar, e kam të…
Prifti – Unë di që në Apel e kanë fituar, apo jo?
Meta – E kanë fituar në Apel.
Prifti – Këta e kanë humbur në Shkallë të Parë, e kanë fituar në të dytën. Tani është në Gjykatën e Lartë.
Meta – Absolutisht po. Apeli është i formës së prerë, ti mund ta zbatosh, do ta çojnë më tej. Ata le ta çojnë, por prapë mbyllet, do të flas unë me Shpresën, i kam marrëdhëniet shumë mirë, i çova vajzën në ambasadë.
Prifti – Po u them çunave këtu.
Meta – Gimi më tha mua, nga ana ime 700.
Prifti – Të më çojnë një letër zyrtare, të më thonë: Zoti Prifti, ne e kemi fituar Apelin, ky është vendimi, kështu që zotëri vazhdoni vendimin.
Meta – Alo Gimi, si kalove, mirë? Jam këtu me zotin Dritan. Foli pak këtu Dritanit (ia kalon celularin Priftit).
Prifti – Po, çfarë bëre? Duhet të më dërgosh në protokoll ti mua, një letër, jo ti, po ata që janë firmat. Po nuk e kanë sjellë me protokoll.
Meta – Po le ta bëjnë prapë.
Prifti – Ta bëjnë prapë dhe t’i bashkëngjisin vendimin e Apelit. Mirë? Dhe ma dërgo që sot. Po dërgoje me protokoll, duke m’u drejtuar mua si ministër.
Meta – Jo, jo, është … Probleme të ndryshme, por emrin im dhe …prandaj them që duhet bërë.
Prifti – E mbyllëm atë muhabet.
Meta – Nuk kundërshtoj, nuk kundërshtoj.
Meta – Bisedova edhe me doktorin, edhe për një javë do ta mbyllim. Kupton?
Prifti – Këtë e di.
Meta – Duhet me pas shumë kujdes me ato që bëjmë… Prokuroria e hap… më pas në dy-tre veta pjesa tjetër, sa më pak.
Meta – Për këtë (hidrocentralin), mbaroje sot që të jenë gati.
Prifti – Sot…
Meta – Janë gati.

Legjenda

Bekimi – Është Bekim Halilaj, i “Halilaj Group”.
Ka marrë pjesë 2 herë në ankandin e “Albpetrolit”.
Ankandet në “Albpetrol” janë zhvilluar gjatë vitit 2010.
Bekimi ka hyrë dy herë dhe nuk ka pasur asnjë letër në rregull.
Gimi– Është Agim Rrapaj, miku i Ymer Tolës, i
“Vëllezërit Tola”, ku Fatmir Merkaj ka 20% të aksioneve.

Marrë nga “Fiks Fare

Man kann ja nachlesen, was  diese Gestalt Ilir Meta schon vor 10 Jahren über Korruptions gesagt hat.

Nun gibt er angeblich heute noch seine Immunität ab bei Parlaments Präsidenten Josefina Topalli, welche eine Tochter hat mit Diplomaten Pass und dem Berufs einer Bar Sängerin und ebenso für Betrugs Geschäfte gut bekannt ist.

Die Korruptions Geschäfte der Albanischen Wirtschafts Mininster, rund um die Chrom Todes Firmen mit ACR, Darko – DCM DECOmetal GmbH / Austria